چگونه یک پسر بچه دار شویم؟

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-در-رشت | متخصص-وجراح-زنان-در-رشت

چگونه یک پسر بچه دار شویم ؟

 پسر دار شدن

 آیا می دانید چگونه یک پسر بچه دار شوید؟

اگر اینطور است، مطمئنم که شما علاقه مند به دانستن روش های مختلفی هستید که در مورد پسردار شدن به نفع شما گفته می شود. این به عنوان تغییر جنسیت نیز شناخته می شود. چندین دهه است که نظریه‌های مختلف تغییر جنسیت وجود داشته است.

این تئوری ها برای موفقیت تضمین نمی شوند و همیشه توسط علم پشتیبانی نمی شوند (برخلاف برخی از پیشنهادات ما!). اما اگر مشتاق یادگیری همه تئوری ها هستید و یک پسر می خواهید، امتحان کردن ضرری ندارد – در هر صورت شانس 50٪ دارید! چگونه یک پسر بچه دار شویم در پایان مقاله، من جزئیات کتاب جدیدتری را که قرار است منتشر شود، قرار داده ام، که بر اساس تحقیقات علمی و شواهدی در مورد چگونگی به طور خاص بچه دار شدن پسر یا دختر است.

 ما معتقدیم که بهترین نتیجه یک نوزاد سالم است. شما همچنین نمی توانید از جنسیت کودک مطمئن باشید، اما می توانید سعی کنید جنسیت خاصی داشته باشید. بنابراین مهم است که در حین مطالعه در مورد افزایش احتمال پسردار شدن، این را در نظر داشته باشید.

با این حال، ما می دانیم که زوج ها در سراسر جهان دلایل شخصی خود را برای تمایل به تلاش برای یک پسر دارند.

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-در-رشت | متخصص-وجراح-زنان-در-رشت

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-در-رشت | متخصص-وجراح-زنان-در-رشت

 

آرزوی داشتن یک پسر کوچک را دارید؟ اینجا را مطالعه کنید تا این آرزو به حقیقت بپیوندد.

قبل از اینکه به نکاتی در مورد چگونگی پسردار شدن بپردازیم، چند اصل اساسی وجود دارد که باید بدانید. سلول های تناسلی مرد (اسپرم) حاوی یکی از دو کروموزوم مربوط به جنسیت کودک شما هستند

یک نوزاد دختر یک کروموزوم X و یک نوزاد پسر یک کروموزوم Y خواهد داشت. بنابراین، اسپرمی که تخمک را بارور می کند، جنسیت کودک شما را تعیین می کند.

بنابراین اگر می خواهید پسر داشته باشید، باید روی شرایط بیرونی که آن را برای اسپرم پسر مساعد می کند، تمرکز کنید. چگونه یک نوزاد پسر را تضمین کنیم اگر به دنبال روش هایی برای تضمین یک نوزاد پسر هستید، در حال حاضر هیچ گزینه طبیعی شناخته شده ای برای انتخاب جنسیت وجود ندارد که 100٪ جنسیت کودک شما را تضمین کند.

تنها راهی که می توانید این کار را انجام دهید، از طریق روش های مصنوعی (مانند لقاح آزمایشگاهی – IVF) است، اگر کشور شما اجازه انتخاب جنسیت در یک کلینیک باروری را بدهد. با این حال، اگر نمی‌خواهید در مسیر انتخاب جنسیت بالینی بروید، یا اگر نمی‌توانید، بهترین شانس شما برای پسردار شدن از طریق روش‌های ذکر شده در این مقاله است.

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان رشت

روش Shettles برای پسردار شدن چیست؟

مهم نیست که برای یک پسر یا یک دختر تلاش می کنید، ممکن است نام The Shettles Method را شنیده باشید. دکتر لندروم شتلز، نویسنده کتاب پرفروش، چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنید، معتقد است که اسپرم های زن و مرد چندین تفاوت اساسی دارند.

از طریق تحقیقات، دکتر Shettles گزارش کرد که اسپرم مرد ضعیف‌تر، کوچک‌تر و سریع‌تر از اسپرم زن است.

او همچنین گزارش داد که اسپرم زنانه انعطاف پذیرتر است و می تواند برای مدت طولانی تری در بدن زن زنده بماند. با این حال، برخی از متخصصان پزشکی با یافته‌های او مخالف بودند، به‌ویژه اینکه اسپرم‌های زن و مرد تفاوت‌هایی با هم دارند.

دستورالعمل های دکتر شتلز را می توان در برخی از پیشنهادات زیر، همراه با سایر دیدگاه های رایج تر در مورد چگونگی بچه دار شدن پسر یافت. شماره 1: موقعیت های جنسی دکتر شتلز معتقد بود که نفوذ عمیق در طول رابطه جنسی برای شروع بهتر اسپرم مرد مهم است.

با مسافت کمتری برای سفر، آنها قادر خواهند بود اسپرم x را شنا کنند و تخمک را بارور کنند. روش Shettles ادعا می کند که برای افزایش شانس خود برای بچه دار شدن پسر، باید در موقعیت هایی رابطه جنسی داشته باشید که امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند. هرچه بتوانید به دهانه رحم نزدیکتر شوید، بهتر است.

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-در-رشت | متخصص-وجراح-زنان-در-رشت

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-در-رشت | متخصص-وجراح-زنان-در-رشت

بهترین پوزیشن های جنسی برای پسردار شدن

شماره 1: سبک سگی

پوزیشنی که بیشتر برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه بچه دار شوند، توصیه می شود، سبک سگی است. استایل سگی اجازه نفوذ عمیق را می دهد و بهترین موقعیت برای بچه دار شدن در نظر گرفته می شود. باید چهار دست و پا زانو بزنید و شریکتان را از پشت وارد کنید. در صورت تمایل می‌توانید این وضعیت را طوری تنظیم کنید که زانو زده یا روی یک سطح برجسته خم شوید.

شماره 2: ایستادن

وضعیت دیگری که امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند، ایستادن است. به گفته برخی از کارشناسان تغییر جنسیت، اسپرم پسر در این موقعیت مزیت دارد. این به این دلیل است که ادعا می شود اسپرم مرد می تواند سریعتر از اسپرم زن شنا کند. این یک مسابقه با جاذبه برای رسیدن به خط پایان است! در حالی که ایستاده اید، ممکن است همسرتان بتواند شما را بلند کند یا ترجیح می دهید به دیوار تکیه دهید. شماره 3: راه رفتن

یکی دیگر از موقعیت های عالی برای بچه دار شدن پسر، راه رفتن است.

مرد باید روی تخت، صندلی، مبل یا هر جایی که شما انتخاب می کنید دراز بکشد یا بنشیند.

زن باید بالای سرش بنشیند و او را دراز بکشد.

استرادلینگ امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند، اما با مزیت اضافی کنترل زن.

اگر مرد آلت تناسلی بزرگی داشته باشد، یا اگر زن هنگام امتحان موقعیت‌های ذکر شده در بالا احساس ناراحتی کند، ممکن است موقعیتی مانند این را ترجیح دهد که در آن بالا باشد. این به او اجازه می دهد تا عمق نفوذ را کنترل کند.

 برای پسردار شدن چه غذاهایی بخوریم

آیا می خواهید بدانید چگونه یک پسر بچه دار شوید؟ باید موز بخوری!

یک مطالعه ادعا کرد که یک رژیم غذایی سرشار از پتاسیم و سدیم به بچه دار شدن پسر کمک می کند .

فیونا ماتیوس، متخصص زیست شناسی پستانداران در دانشگاه اکستر، گفت:

“ما توانستیم داستان همسران پیر را تایید کنیم که خوردن موز و بنابراین مصرف بالای پتاسیم با پسردار شدن همراه است، همانطور که مصرف سدیم بالا نیز ارتباط دارد.”

موز یکی از بدترین میوه ها از نظر محتوای کربوهیدرات است (به این معنی که سطح قند خون را افزایش می دهد). بنابراین اگر دیابت دارید یا می خواهید از دیابت بارداری جلوگیری کنید، به راحتی از این میوه استفاده کنید.

در مورد سدیم، نمک هیمالیا را روی غذاهای خود بپاشید، یا شاید در نظر بگیرید که الکترولیت ها را ذخیره کنید. الکترولیت ها برای هیدراتاسیون مناسب در دوران بارداری و در دوران پس از زایمان (و در هر زمان!) فوق العاده هستند.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
آیا کلومید (داروی باروری) انتخاب خوبی است؟
نوشتهٔ بعدی
بهترین زمان برای بچه دار شدن پسر کدام است؟

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 460
  • 193
  • 3,293
  • 11,055
  • 159,071
  • فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
فهرست