آرزوی داشتن یک پسر کوچک را دارید؟

پسردار شدن

آرزوی داشتن یک پسر کوچک را دارید؟

پسردار شدن

مدت زمان مطالعه: 10 دقیقه

در اینجا 8 ترفند برای تلاش برای پسردار شدن آورده شده است:

اگر نشنیده اید، پسرها بهترین هستند! و به طور کلی، آنها تمایل دارند که مادران خود را دوست داشته باشند. اگر اکنون در حال تلاش برای بچه دار شدن هستید و می خواهید شانس به نفع آن کروموزوم های XY باشد، در اینجا چند ترفند وجود دارد. در حالی که هیچکدام تضمینی نیستند، می‌توانید به آنها ضربه بزنید!

اوه، و اگر احساس می کنید یک دختر بچه خانواده شما را کامل می کند، در اینجا چیزی است که برای بچه دار شدن باید بخورید. اما به یاد داشته باشید، مهم نیست جنس شما از کدام جنس باشد، یک غده سالم بهترین هدیه است.

1. رابطه جنسی نافذ داشته باشید

طبق “روش Shettles” – نظریه ای که توسط یک پزشک چندین نسل وجود داشته است – اسپرم مردان ضعیف تر اما سریعتر از همتایان زن خود است. آنها مانند شناگران سرعت هستند، در حالی که اسپرم های حامل کروموزوم دختر “X” قهرمان مسافت های طولانی هستند. بنابراین رابطه جنسی نافذ، جایی که آن دوندگان سرعت مسافت کمتری برای سفر دارند، از نظر تئوری نتیجه یک پسر را به شما می دهد. به موقعیت های عمیق و نافذ نزدیک به دهانه رحم فکر کنید.

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان که از خدمات تخصصی خانم دکتر پسردار شدن ، زایمان طبیعی و سزارین، اعمال زیبایی ترمیمی زنان، لابیاپلاستی ، نازایی و بسیاری از تخصص های دیگر می باشد.

پسردار شدن

پسردار شدن

2. سیب زمینی و موز بخورید

امشب برای شام یک دمنوش دیگر برای خود سرو کنید زیرا تحقیقات  نشان می دهد که رژیم غذایی زنانی که سرشار از سدیم و پتاسیم است، شانس پسردار شدن را افزایش می دهد. چه چیز دیگری دارای پتاسیم بالا است؟ موز، کلم بروکلی، اسفناج و کلم بروکسل.

3. از مصرف زیاد لبنیات خودداری کنید

اسپرم‌های مرد محیط واژینال قلیایی را ترجیح می‌دهند، اما اینکه آیا خوردن یک رژیم غذایی اسیدی کمتر تفاوتی ایجاد می‌کند یا نه، هنوز جای بحث دارد. اما احتمالاً تغییر دادن رژیم غذایی ضرری ندارد.

سعی کنید کمتر غذا بخورید:

غذاهای تند حاوی سرکه
آب مرکبات و میوه هایی مانند لیمو
غذاهای لبنی مانند شیر، پنیر، ماست و بستنی.

و بیشتر بخورید:

نان، آووکادو، بادام، جوانه، سبزه گندم، آجیل کاج و گیلاس.
چگونه پسران تاب آور تربیت کنیم

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان که از خدمات تخصصی خانم دکتر پسردار شدن ، زایمان طبیعی و سزارین، اعمال زیبایی ترمیمی زنان، لابیاپلاستی ، نازایی و بسیاری از تخصص های دیگر می باشد.

پسردار شدن

پسردار شدن

4. هم اکنون رابطه جنسی داشته باشید (خوب، زمانی که تخمک گذاری دارید)!

باز هم به گفته دکتر شتلز، اسپرم پسر تا زمانی که اسپرم دختر پس از انزال زنده نمی ماند. این بدان معناست که اگر چند روز قبل از تخمک گذاری رابطه جنسی داشته باشید، شناگران زن بیشتر از پسرها (که مرده اند) به تخمک می رسند. به این ترتیب، اگر می خواهید یک پسر بچه دار شوید، ایده خوبی است که در روز تخمک گذاری رابطه جنسی داشته باشید – اما نه زودتر از 24 ساعت قبل از تخمک گذاری و نه دیرتر از 12 ساعت بعد از تخمک گذاری – sheesh، در مورد پنجره صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: آیا می توان رژیم غذایی خود را برای بچه دار شدن تغییر داد؟

5. او را آزاد کنید

می‌دانید چگونه شریک زندگی‌تان می‌گوید که بوکسور را به شورت ترجیح می‌دهد؟ خوب، دلیل خوبی برای تشویق او به ادامه جریان وجود دارد. به گفته برخی، لباس زیری که مرد می پوشد می تواند بر تولید اسپرم او تأثیر بگذارد. تئوری این است که شورت باکسر برای تولید اسپرم مردانه بهتر است، زیرا کیسه بیضه خیلی گرم نمی شود و تولید اسپرم را محدود می کند. عکس این موضوع در مورد لباس‌های زیر تنگ‌تر (مانند جوک) صادق است.

6. ارگاسم داشته باشید

یکی دیگر از داستان های همسران مسن می گوید که شما باید قبل از شریک جنسی خود در طول رابطه جنسی به ارگاسم برسید. تصوری که در پشت این موضوع وجود دارد این است که هنگام ارگاسم یک ترشح قلیایی در واژن ترشح می شود و این به اسپرم پسر شانس بیشتری برای زنده ماندن می دهد. اگرچه ممکن است توسط علم پشتیبانی نشود، امتحان این یکی ضرری ندارد!

7. مقداری شکلات بخورید

کافئین ممکن است به اسپرم «Y» پسر در مسابقه خود کمک کند. بنابراین، خوردن یک تکه شکلات یا نوشیدن یک قهوه قبل از رابطه جنسی، ممکن است به شناگران مرد کوچک او انرژی بدهد.

8. روغن گل مغربی را مصرف کنید

برخی از نظریه پردازان انتخاب جنسیت نیز ادعا می کنند که مصرف روزانه مکمل روغن گل مغربی شانس پسردار شدن را افزایش می دهد. در حالی که این روغن اثبات نشده است، گفته می شود که سلامت مخاط واژن را بهبود می بخشد، که اعتقاد بر این است که برای باروری مفید است.

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان که از خدمات تخصصی خانم دکتر پسردار شدن ، زایمان طبیعی و سزارین، اعمال زیبایی ترمیمی زنان، لابیاپلاستی ، نازایی و بسیاری از تخصص های دیگر می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
تفاوت واژینوز باکتریایی و عفونت مخمر واژن؟
نوشتهٔ بعدی
پارگی زودرس کیسه آب چگونه اتفاق می افتد؟

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 214
  • 81
  • 3,822
  • 11,477
  • 159,698
  • فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
فهرست