راه های درمان واژینیسموس

راه های درمان واژینیسموس

راه های درمان واژینیسموس چیست؟

راه های درمان واژینیسموس

مدت زمان مطالعه: 14 دقیقه

راه های درمان واژینیسموس : تمرین کف لگن بخشی از یک رویکرد چند رشته ای برای درمان واژینیسموس است.

متأسفانه، در سنگاپور، این موارد زیاد است و تنها پس از ازدواج و تلاش برای بچه دار شدن کشف می شود.

«از آنجایی که فرهنگ در اینجا بسیار متفاوت است، به طور کلی تامپون برای سلامت قاعدگی استفاده نمی شود – همه پدها هستند. و خودارضایی چیزی است که به تحقیر نگاه می شود.

اوبیرن گفت: “بنابراین تا زمانی که ازدواج نکنید، چیزی در واژن خود ندارید.”

“سپس ازدواج می کنی، برای اولین بار سعی می کنی رابطه جنسی داشته باشی و این خیلی وحشتناک است. این افتضاح است، بنابراین به یک متخصص زنان مراجعه می‌کنید، که سعی می‌کند یک اسپکولوم را درون شما بگذارد و شما فشار می‌آورید و به شما می‌گوید “آرام باشید، آرام باشید، استراحت کنید”.
“تا زمانی که برای دیدن من می آیند، از متخصص زنان خواسته اند که یک کاوشگر را در آنجا بگذارند، شوهرشان سعی می کند (آلت تناسلی اش) را در آنجا بگذارد و همه از آنها می پرسند “چه زمانی بچه دار می شوید؟” “

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان رشت که از خدمات تخصصی خانم دکتر  راه های درمان واژینیسموس  ، زایمان طبیعی و سزارین، اعمال زیبایی ترمیمی زنان، لابیاپلاستی ، نازایی و بسیاری از تخصص های دیگر می باشد.

راه های درمان واژینیسموس

و بنابراین، اوبیرن گفت که باید “زمان طولانی” را با بیماران واژینیسموس بگذراند.

اولین چیزی که به آنها می گویم این است که من فقط تا جایی که آنها می خواهند پیش می روم – آنها 100 درصد کنترل دارند. و اگر این بدان معناست که من فقط به ورودی واژن آنها می رسم، خوب است. گاهی اوقات فقط اطمینان دادن به آنها که قصد ندارم چیزی را به آنها تحمیل کنم برای ایجاد آرامش کافی است.”

به گفته O’Byrne، یکی از اولین گام‌ها برای بهبودی از واژینیسموس این است که چگونه تنفس خود را اصلاح کنید، زیرا این تنفس به کف لگن متصل است.

بعد از زایمان احساس “لقی” می کنید؟ حقیقت در مورد سستی واژن پس از زایمان

او گفت: در حالی که نفس کشیدن ساده به نظر می رسد، آموزش دادن به دیگران چگونه نفس بکشد تا آرام شود، می تواند “دشوار” و “فرآیند بسیار آهسته” باشد، زیرا “اکنون باید همه چیزهایی را که او را به من رسانده است، لغو کنم.”

به غیر از تمرینات دستی، O’Byrne گفت که او گاهی اوقات پوشیدنی هایی را نیز توصیه می کند که زوجین بتوانند از آنها در خانه استفاده کنند. به عنوان مثال، Ohnut یک لوله سیلیکونی گرد است که روی پایه آلت تناسلی مرد قرار می گیرد. دارای قسمت های جداگانه ای است که می توان آنها را با توجه به عمق نفوذ زوج ها روی هم قرار داد.

او هنوز نوعی احساس محکم در اطراف آلت تناسلی خود دارد، اما او را از رفتن به عمق باز می‌دارد. بنابراین فقط یک سوال این است که علائم را به بهترین نحو مدیریت کنیم.»

نقش روان درمانی

پروفسور Tan Thiam Chye، متخصص زنان و زایمان در بیمارستان Mount Elizabeth Novena، گفت: هنگامی که معاینه پزشکی احتمال عفونت، آندومتریوز و مسائل ساختاری را رد کرد، مشخص می شود که شایع ترین علت واژینیسموس روانی است.

دانشیار تان گفت: «این نیاز به بحث با روانشناس دارد.

اتفاقاً، مطالعه اخیر KKH در مورد اختلال عملکرد جنسی زنان نشان داد که اکثر زنانی که عملکرد جنسی پایینی داشتند علائم افسردگی یا اضطراب را نیز گزارش کردند.

دکتر تان از KKH در توضیح بیشتر گفت که «اغلب، تجربه جنسی ذهنی، افکار، احساسات و رفتار یک فرد در ایجاد مشکلات او نقش دارد». او افزود که درمان روانشناختی می تواند در کمک به آنها برای کشف و مدیریت این عوامل مفید باشد.

دکتر تان گفت: “هدف کمک به بیماران و شرکای آنها است که از پریشانی خود عبور کنند، راهبردهای مقابله ای مفیدی را بیاموزند و باورهای منفی در مورد عملکرد جنسی و تمایلات جنسی را تغییر دهند.”

دکتر تان گفت: “همه بیماران نیاز یا انگیزه ندارند که روان درمانی را دنبال کنند، اما ارائه جلسات مشاوره جنسی مختصر هنوز برای بیشتر زوج ها برای آموزش و حمایت مفید است.”

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان رشت که از خدمات تخصصی خانم دکتر  راه های درمان واژینیسموس  ، زایمان طبیعی و سزارین، اعمال زیبایی ترمیمی زنان، لابیاپلاستی ، نازایی و بسیاری از تخصص های دیگر می باشد.

راه های درمان واژینیسموس

پروفسور تان گفت: «سکس اغلب یک موضوع تابو در جامعه محافظه کار آسیایی ما است. ما باید بیشتر در مورد این موضوع بحث کنیم، نه اینکه آن را زیر فرش بکشیم.»

راه های درمان واژینیسموس

راه های درمان واژینیسموس

به گفته دکتر تان، شرایطی مانند دیسپارونی با «پریشانی زیادی» همراه است.

دستیابی به مقاربت بدون درد اغلب به تمرکز اصلی هر تجربه جنسی تبدیل می شود. این باعث اضطراب می شود و مانع از آن می شود که فرد بتواند آرام شود یا به طور کامل با سایر جنبه های تجربه جنسی درگیر شود.

کارولین چوا، فیزیوتراپیست ارشد در KKH، گفت: «آموزش زنان در مورد مسائل مربوط به سلامت جنسی و مسائل جنسی، بی‌اعتنایی و عادی کردن این موضوعات و همچنین تشویق به بحث‌های بیشتر… به تشویق تجربه جنسی بهتر در زنان کمک زیادی می‌کند».

کارگاه‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آنها شرکت کنید و حتی دوره‌های آنلاین مملو از اطلاعات کسانی که رفتار جنسی انسان را مطالعه می‌کنند.
برخی از موضوعاتی که در این دوره به آنها پرداخته می شود این است که چگونه می توان به ارگاسم رسید، چگونه لذت بخشید و دریافت کرد و چرا درد در حین مقاربت بسیار رایج است.

برنامه درسی همچنین از طریق کارگاه های فیزیکی یک ساعته Smilemakers ارائه می شود که به شرکت کنندگان اجازه می دهد در مورد معنای جنسی و لذت برای آنها صحبت کنند.سیسیل گسنولت، مدیر برند، گفت: «این به مردم کمک می‌کند تا رابطه جنسی را بسیار متفاوت، فراگیرتر و مثبت‌تر ببینند.

برای کسانی که چیزی شخصی تر و سفارشی تر را ترجیح می دهند، سکس درمانی راه دیگری است.

مربی عشق و صمیمیت آندریا تان، که معمولاً پس از مراجعه به پزشک عمومی یا متخصص زنان با مشتریان ملاقات می کند، گفت که کار او به این موضوع می پردازد که چگونه سلامت عاطفی و روانی یک فرد بر عملکرد جنسی او و میل یا تمایل او برای صمیمیت تأثیر می گذارد.

از جمله چیزهایی که او دیده است که بر سطح اضطراب یک فرد در حین رابطه جنسی تأثیر می گذارد، «اعتقاد به اینکه رابطه جنسی شرم آور است یا چیزی که بر اساس نحوه تربیت او تابو است»، تجربیات بد قبلی، و آسیب های قبلی رابطه است.

تان گفت که این می تواند ترکیبی از این چیزها نیز باشد.

او افزود، حتی یک رویداد به ظاهر بی‌اهمیت، مانند گوش دادن به تجربیات دردناک دیگران، می‌تواند باعث شود بدن به ایده صمیمیت، روابط، رابطه جنسی یا فقط دخول واکنش منفی نشان دهد.

برای اطمینان از این شرایط، مشتریان تان تحت چیزی قرار می گیرند که او آن را «فرایند کشف» می نامد که شامل پر کردن یک «فرم قبل از پذیرش» و همچنین ابزارهای مربیگری مانند گفتار درمانی است
«با تجربه، این نیز در مورد پرسیدن سؤالات درست در محل است تا آنچه را که مشتری در تلاش است از طریق روند بهبودی به دست آورد، کشف کند. این معمولاً سرنخ هایی از آنچه ممکن است مانع از توانایی آنها برای بهبودی شود، می دهد.

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان رشت که از خدمات تخصصی خانم دکتر  راه های درمان واژینیسموس  ، زایمان طبیعی و سزارین، اعمال زیبایی ترمیمی زنان، لابیاپلاستی ، نازایی و بسیاری از تخصص های دیگر می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
درمان واژینیسموس
نوشتهٔ بعدی
دلایل ناباروری

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 346
  • 134
  • 3,957
  • 11,653
  • 160,046
  • فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
فهرست