لابیاپلاستی در دختران باکره

لابیاپلاستی

جراحی ترمیمی لابیاپلاستی در دختران باکره

همان طورکه گفته شد لابیاپلاستی یک عمل زیبایی می باشد که بر روی لابیاهای کوچک یا مینور ناحیه تناسلی بانوان انجام می شود. هدف این عمل زیبایی کوچک کردن لبه های درونی واژن است که در دختران جوان ممکن است به دلایل مادرزادی و یا تغییرات سن و اختلالات هورمونی و یا کاهش و افزایش وزن بزرگ شده باشد و مشکلاتی را برای آن ها ایجاد کند.
عمل لابیاپلاستی ممکن است توسط بیستوری ویا آراف و یا لیزر انجام شود ممکن است لابیاها کوچک باشند وبالیزر برداشته شود ویا بزرگ باشند که برداشتن آنها بالیزر امکانپذیرنباشدو نیاز به جراحی باشد ویا بجز لابیاپلاستی عمل هودوپلاستی هم لازم باشد به همین دلیل بالیزر امکان انجام آن نباشد واین مسئله توسط جراحی که تجربه ومهارت زیادی در این موارد دارد تشخیص داده میشود.
معمولا طی عمل قسمتهای اضافی لابیاهای مینور برداشته شود و لابیاها قرینه شوند. سپس بخشهای باقی مانده بخیه زده می شود. بخیه ها جذبی هستند و نیازی به کشیدن ندارند و پس از مدتی هیچ اثری از برش یا جای بخیه ها وجود ندارد.
نکته ای که حائز اهمیت است این است که دختران جوان نگران عمل لابیاپلاستی برای پرده بکارت خود هستند. درحالی که عمل لابیاپلاستی برای دختران هیچ آسیبی به پرده بکارت آنها نمی زند. چون این جراحی بیرون واژن و ناحیه پرده بکارت انجام می شود و کاری به داخل واژن ندارد. پرده بکارت تنها در صورتی آسیب می بیند که دخول، وارد شدن جسمی به درون واژن و یا ضربات شدید ناشی از تصادفات به واژن اتفاق بیافتد.
نکته مهم لابیاپلاستی در دختران باکره این است که دختران می بایستی تا سن 18 سالگی صبر کرده سپس اقدام به انجام این عمل زیبایی-ترمیمی نمایند.

لابیاپلاستی

چرا دختران باکره کاندید جراحی ترمیمی لابیاپلاستی هستند ؟

باید بدانید که بزرگی لابیاها یک بیماری نیست اما می تواند باعث عدم رضایت دختران از ظاهر واژن خود شود. بزرگی لابیاها مشکلات دیگری را نیزبرای این افراد به همراه دارد. که عبارتند از:

• کاهش اعتماد بنفس دختران
• درد و سوزش واژن موقع ورزش یا انجام بعضی از کارها مانند دوچرخه سواری
• درد، خارش و سوزش ناحیه تناسلی هنگام پوشیدن لباسهای تنگ یا شلوار جین تنگ
• تیرگی و چین و چروک زیاد لابیاها
• انحراف مسیر ادرار و عفونت های ادراری مکرر
• تمیز نشدن درست ناحیه تناسلی

جراحی ترمیمی لابیاپلاستی وهودوپلاستی به صورت همزمان در دختران باکره

گاهی بعضی از افراد پس از انجام لابیاپلاستی و کوچک کردن لابیاها متوجه بزرگی کلیتوریس و بدفرمی آن می‌شوند. خانمهاباید ، در معاینات اولیه از جراح زیبایی زنان خود بخواهند که همزمان با لابیاپلاستی، عمل هودوپلاستی نیز انجام شود. در مقالات پیش توضیح دادیم که هودوپلاستی جراحی زیبایی کلیتوریس می‌باشد. این روش‌ها برای دختران جوان و باکره بدون مانع است و می توانند به راحتی نسبت به انجام آن اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
10علت سرد مزاجی زنان+راهکارهای درمانی
نوشتهٔ بعدی
معجزه ای باورنکردنی در جوانسازی واژن باکربوکسی تراپی رشت

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 338
  • 89
  • 3,712
  • 12,601
  • 160,455
  • فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
فهرست