آیا به زایمان بدون داروی مسکن فکر می کنید؟

بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | جراح و متخصص نازایی رشت

آیا به زایمان بدون داروی مسکن فکر می کنید؟

 زایمان بدون داروی مسکن

من به عنوان یک متخصص زنان و زایمان، اغلب با بیمارانی صحبت می کنم که می خواهند زایمان و زایمان را بدون داروهای ضد درد تجربه کنند. این یک انتخاب معقول برای بسیاری از بارداری ها است و به آمادگی از همان ابتدا کمک می کند. در اینجا توصیه من برای کسانی است که قصد زایمان از این طریق را دارند.

مراقب بدن خود باشید. سعی کنید در طول بارداری فعال بمانید و خوب غذا بخورید. هر چه سالم تر باشید، آمادگی بیشتری برای زایمان خواهید داشت. تقویت بدن با ورزش منظم می تواند به زایمان کمک کند و ممکن است خطر نیاز به زایمان سزارین را کاهش دهد.

با تیم مراقبت های بهداشتی خود در مورد اهداف خود صحبت کنید. ما می خواهیم با شما همسو باشیم، بنابراین باید بدانیم که می خواهید از داروهای ضد درد خودداری کنید. می توانید اهداف خود را بنویسید و آنها را با تیم متخصص زنان و زایمان و مراقبت های بهداشتی خود در میان بگذارید. (اما به خاطر داشته باشید که زایمان پر از شگفتی است.)

دکتر نگار غلامعلی پور  ، جراح و متخصص نازایی رشت  و بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت  می باشند .

درباره بیمارستان یا مرکز زایمان خود بیاموزید. هنگام انتخاب بیمارستان یا مرکز زایمان، بپرسید که چه تعداد زایمان را بدون داروی مسکن انجام می دهند.

دریابید که آنها چه ابزاری برای حمایت از این نوع زایمان و زایمان دارند. تجهیزات ویژه می توانند به آرامش و آرامش شما در حین زایمان کمک کنند. این ابزارها ممکن است شامل مدفوع زایمان یا توپ هایی باشد که به شما امکان می دهد بنشینید و چمباتمه بزنید و حمام یا دوش آب گرم برای کمک به تسکین درد.

در کلاس زایمان شرکت کنید. با آگاهی کامل وارد مراحل زایمان و زایمان شوید. کلاس های زایمان می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه با استفاده از تکنیک های مختلف با درد کنار بیایید. شما همچنین باید در مورد داروهای ضد درد یاد بگیرید، در صورتی که موقعیت غیرمنتظره ای وجود داشته باشد که ممکن است به آن نیاز داشته باشد. در صورت نیاز می‌خواهید بتوانید انتخاب‌های آگاهانه داشته باشید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت

روش Lamaze و روش Bradley نمونه هایی از برنامه های محبوب تولد هستند. SisterSong یک کلاس آنلاین در مورد زایمان در طول همه گیری COVID-19 دارد. برخی کلاس‌ها، مانند هیپنوتیزم، روند زایمان آرام و آرام را تشویق می‌کنند. می توانید از پزشک متخصص زنان و زایمان خود بخواهید که توصیه هایی داشته باشد.

تصمیم بگیرید که کدام تکنیک های تسکین درد را امتحان کنید. گزینه های رایج برای مقابله با درد شامل ماساژ، آب درمانی و تمرینات تنفسی است. موسیقی و بوهای آرام بخش (رایحه درمانی) می تواند به آرامش شما کمک کند. پیاده روی کوتاه و تغییر وضعیت در طول زایمان را در نظر بگیرید – حرکت در اطراف می تواند درد را کاهش دهد.

من حتی بیمارانی را دیده ام که تابلوهایی با کلمات تشویق کننده روی دیوار گذاشته اند. برخی از دعا استفاده می کنند. از قبل تصمیم بگیرید که از طریق زایمان و زایمان چه چیزی برای شما مهم است.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
داروهای خانگی برای عفونت قارچی چه مواردی است؟
نوشتهٔ بعدی
زایمان بدون درد و با آرامش توسط جراح و متخصص زنان رشت

نوشته‌های تازه

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 391
  • 117
  • 4,479
  • 15,042
  • 163,746
  • اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۳
فهرست