زایمان بدون درد و با آرامش توسط جراح و متخصص زنان رشت

بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | جراح و متخصص نازایی رشت

زایمان بدون درد و با آرامش توسط جراح و متخصص زنان رشت

جراح و متخصص زنان رشت

در نظر بگیرید که چه کسی برای حمایت از شما وجود خواهد داشت. همراه داشتن یک فرد پشتیبان، خواه شریک، دوست، عضو خانواده یا متخصص کار باشد، کمک خواهد کرد. پرستاران، ماماها و دولاها می توانند به شما حمایت حرفه ای زایمان ارائه دهند. افراد حمایت کننده می توانند از شما حمایت کنند و به کارکنان پزشکی یادآوری کنند که خواسته های شما چیست. آنها می توانند مربی شما باشند و با تکنیک های آرام سازی، ماساژ و سایر ابزارهای تسکین درد کمک کنند.

Doulas افراد آموزش دیده پشتیبانی هستند که می توانند مشاوره، آرامش و تشویق ارائه دهند (اما نه مراقبت های پزشکی). اگر از یک شریک، دوست یا یکی از اعضای خانواده به عنوان پشتیبان اصلی خود استفاده می کنید، آنها می توانند کلاس های زایمان را با شما برای کمک به آماده سازی شرکت کنند.

دکتر نگار غلامعلی پور  ، جراح و متخصص نازایی رشت  و بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت  می باشند .

هر کسی که برای کمک به شما وجود دارد، او و پزشک متخصص زنان خود را اعضای یک تیم در نظر بگیرید – تیم پشتیبانی زایمان شما.

(حتماً از بیمارستان یا مرکز تولد خود بپرسید که چه تعداد نفر می توانند هنگام زایمان همراه شما باشند. در صورت انتشار COVID-19 در منطقه شما، ممکن است خط مشی ها تغییر کند.)

علائم زایمان و زمان مراجعه به بیمارستان را بدانید. اگر سالم هستید، پزشک متخصص زنان ممکن است به شما پیشنهاد کند که قبل از مراجعه به بیمارستان مدتی در خانه زایمان کنید. در اوایل زایمان، می‌توانید پیاده‌روی کنید، دوش بگیرید یا حمام کنید و سایر تکنیک‌های آرامش‌بخشی را که در مورد آن یاد گرفته‌اید انجام دهید. تنفس آرام و آرام می تواند به شما در انقباضات کمک کند. وقتی انقباضات شما قوی‌تر، نزدیک‌تر و منظم‌تر می‌شوند، وقت آن است که به بیمارستان بروید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | جراح و متخصص نازایی رشت

بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | جراح و متخصص نازایی رشت

 

به یاد داشته باشید که ممکن است همه چیز طبق برنامه پیش نرود. شما هرگز نمی دانید چه کسی قرار است زایمان 6 ساعته یا 26 ساعته داشته باشد. ما امیدواریم که زایمان واژینالی مطابق با برنامه زایمان شما باشد و ما هر کاری که از دستمان بر می آید انجام می دهیم تا این اتفاق بیفتد.

اما گاهی اوقات همه چیز نمی تواند طبق برنامه پیش برود. اگر بدن شما خسته است و ما باید به شما آرامش و آرامش بدهیم، اشکالی ندارد. گاهی اوقات برای تحویل ایمن به ابزارهای دیگری نیاز دارید، و پزشک متخصص زنان شما آنجاست تا به شما کمک کند تا این راهنمایی را به شما ارائه دهد. هدف نهایی یک نوزاد سالم و یک مادر سالم است.

به تیم خود اعتماد کنید پزشک متخصص زایمان شما – و کل تیم پشتیبانی زایمان شما – بهترین علایق شما را در دل دارند. آنها شما را می شناسند و از شما حمایت می کنند. اگر مشکلی پیش بیاید، آنها مراقب شما و بارداری شما هستند و برای تصمیم گیری هوشمندانه با شما همکاری خواهند کرد.

اگر در نهایت به داروی مسکن نیاز داشته باشید، اشکالی ندارد. من می شنوم که خانم ها می گویند که زایمان “طبیعی” نداشته اند زیرا نوعی مداخله وجود داشته است. این درست نیست. حتی اگر داروی ضد درد را انتخاب کرده باشید، یا در نهایت نیاز به زایمان سزارین داشته باشید، باز هم نوزاد خود را به دنیا آورده اید. این چیزی برای جشن گرفتن است، مهم نیست که چگونه آن را انجام داده اید.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
آیا به زایمان بدون داروی مسکن فکر می کنید؟
نوشتهٔ بعدی
پزشک برای تشخیص واژینوز باکتریایی چه اقداماتی انجام می دهد؟

نوشته‌های تازه

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 307
  • 99
  • 4,395
  • 14,958
  • 163,662
  • اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۳
فهرست