گزینه های ناباروری با درصد موفقیت بالا چیست؟

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

گزینه های ناباروری با درصد موفقیت بالا چیست؟

درمان های ناباروری رشت

از فرزندخواندگی گرفته تا رحم اجاره ای، IVF و سایر فناوری های پزشکی، گزینه های زیادی برای زوج های نابارور وجود دارد. تلاش برای باردار شدن نباید پایان رویاهای شما برای تشکیل خانواده باشد.

بنابراین بسیاری از زوج ها همیشه تصور می کنند که به طور طبیعی باردار می شوند و باردار می شوند و به روش “سنتی” به خانواده خود اضافه می کنند. ممکن است احساس ناعادلانه ای داشته باشید وقتی متوجه شوید که این هرگز به واقعیت شما تبدیل نخواهد شد.

دکتر نگار غلامعلی پور  ، جراح و متخصص نازایی رشت و  می باشند که از لحاظ تجربه بهترین هستند.

 

اما به جای اینکه فقط پایان یک رویا باشد، تشخیص ناباروری می تواند شروع یک سفر جدید برای خانواده شما باشد. در این مقاله، ما شش گزینه رایج ناباروری را بررسی می‌کنیم، بنابراین می‌توانید در مورد اینکه کدام یک برای خانواده شما بهترین است فکر کنید.

اگر مادری هستید که قصد دارید فرزند خود را برای فرزندخواندگی قرار دهید، یا علاقه مندید که یک جانشین شوید، می توانید در مورد اینکه چگونه انتخاب فرزندخواندگی یا رحم جایگزین به خانواده شگفت انگیزی که با ناباروری دست و پنجه نرم می کنند کمک می کند بیشتر بدانید.

1. فرزندخواندگی

فرزندخواندگی زمانی است که والدین فرزندی را که از نظر ژنتیکی با او مرتبط نیستند به خانواده خود بیاورند. در این روش خانواده سازی، والدین فرزندخوانده هیچ ارتباطی با مفهوم فرزند ندارند. انواع مختلفی از پذیرش مدرن وجود دارد، از جمله:

فرزندخواندگی خانگی خصوصی: فرزندخواندگی در ایالات متحده از زنی که به طور مستقل فرزند خود را برای فرزندخواندگی قرار داده است. در این شکل از فرزندخواندگی، یک زن باردار باید برنامه فرزندخواندگی خود و همچنین خانواده فرزندخواندۀ فرزندش را انتخاب کند و والدین فرزندخوانده از بدو تولد نوزاد را بزرگ می کنند. پدر و مادر خوانده و والدینی که متولد می شوند اغلب با رشد کودک با یکدیگر رابطه دارند.

فرزندخواندگی بین المللی: فرزندخواندگی (معمولاً یک کودک بزرگتر یا یک کودک با نیازهای ویژه) از یک کشور خارجی.

بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت را از اینجا بشناسید.

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت

فرزندخواندگی فرزندخوانده: اگر یک کودک در سیستم سرپرستی از نظر قانونی آزاد باشد که به فرزندخواندگی بپذیرد، به این معنی است که حقوق والدین بیولوژیکی او توسط دادگاه لغو شده است. والدین بیولوژیکی دیگر واجد شرایط به دست آوردن حضانت فرزند خود نیستند، و بنابراین کودک اکنون آزاد است که توسط یک خانواده پذیرنده دائمی به فرزندخواندگی پذیرفته شود. درمان های ناباروری رشت

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

البته فرزندخواندگی درمان ناباروری نیست. بلکه این یک روش خانواده سازی جداگانه برای خانواده هایی است که علاقه بیشتری به والدین بودن دارند تا باردار شدن یا داشتن رابطه ژنتیکی با کودک.

2. رحم اجاره ای

اگر زوجی نتوانند خودشان بچه‌دار شوند، چه به دلایل پزشکی و چه به این دلیل که والدین مورد نظر یک زوج مرد مجرد یا همجنس‌گرا هستند، رحم جایگزین می‌تواند تجربه شگفت‌انگیزی باشد. در این گزینه برای زوج‌های نابارور، جنین قبل از کاشت در رحم جایگزین، توسط والدین مورد نظر اهدا یا ایجاد می‌شود. جانشین فرزند را برای والدین مورد نظر حمل و تحویل خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند رحم جایگزین و اینکه آیا ممکن است گزینه ای برای شما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
کوچک کردن فیبروم با رژیم غذایی: آیا ممکن است؟
نوشتهٔ بعدی
گزینه های ناباروری با موفقیت بالا چیست؟

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 799
  • 183
  • 4,215
  • 14,640
  • 163,394
  • اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳
فهرست