تغییرات بعد از زایمان چگونه است؟

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-رشت | بهترین-متخصص-زنان-زایمان-نازایی-در-رشت

تغییرات بعد از زایمان چگونه است؟

تغییرات بعد از زایمان

وقت آن است که شکم پس از زایمان خود را در آغوش بگیرید اگر شکم پس از زایمان شما هنوز بعد از تولد وجود دارد، بدانید که تنها نیستید. تغییر بدن شما بعد از حمل و بچه دار شدن کاملا طبیعی است.

بیشتر شکم بعد از زایمان بعد از نوزاد حمل و به دنیا آوردن نوزاد شما را تغییر می دهد. از بدیهیات (سلام، شما والدین هستید!) تا ظریف، همه جنبه های زندگی شما را تغییر می دهد. اما در حالی که ممکن است بسیاری از تغییرات، مانند شب های بی خوابی را پیش بینی کرده باشید، چیزی که ممکن است برای آن آمادگی نداشته باشید این است که بارداری چگونه بدن شما را متحول می کند.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمال زیادی وجود دارد که نگران شکم پس از زایمان خود باشید. و در حالی که ما کاملاً آن را درک می کنیم، – من چند روز پس از زایمان در گوگل جستجو کردم “شکم پس از زایمان من چقدر خواهد بود” – به یاد داشته باشید که شما (و بدن شما) یک کار شگفت انگیز انجام دادید: شما یک انسان بزرگ شده اید، و این باید باشد.

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-رشت | بهترین-متخصص-زنان-زایمان-نازایی-در-رشت

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-رشت | بهترین-متخصص-زنان-زایمان-نازایی-در-رشت

 

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان رشت

 کودکی که اکنون در آغوش خود دارید ارزش علائم کشش و کیسه شکمی را دارد. به خود یادآوری کنید که شما همانطور که هستید زیبا هستید. و به یاد داشته باشید که کودک شما به والدینی قوی، مطمئن و فداکار نیاز دارد. – نه فقط یکی با شکم صاف.”

«این تغییرات طبیعی هستند. “آنها طبیعی ترین چیز هستند.” با این اوصاف، ما تمایل به بازگشت به بدن قبل از کودکی خود را درک می کنیم. شما می خواهید شبیه خودتان باشید و احساس کنید.

اما مهم نیست که چه شکلی به نظر می‌آیید – یا بهتر است بگوییم، شکمتان چگونه به نظر می‌رسد – شما همچنان خودتان هستید.

ترک‌های پوستی نمی‌توانند آن را تغییر دهند و برخی از افتادگی‌های پوست نباید هویت شما را از بین ببرد. مطالب مرتبط: بدن شما پس از زایمان: 20 روشی که بعد از زایمان تغییر می کند در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد معده پس از زایمان خود بدانید، از ظاهر آن گرفته تا مدت زمانی که ممکن است طول بکشد.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

شکم پس از زایمان من چگونه خواهد بود؟

در حالی که ناگفته نماند، هر فرد و بارداری متفاوت است. این بدان معناست که آنچه برای یک فرد “عادی” است ممکن است برای شما غیرعادی باشد. همچنین به این معنی است که هیچ پاسخی برای این سوال متداول وجود ندارد.

معده شما ممکن است تراز معمول و/یا متسع شده باشد. ممکن است نفخ کرده یا «پف کرده» به نظر برسید. برخی معده پس از زایمان خود را بالن توصیف می کنند. و معده شما ممکن است علائم کششی داشته باشد. خط سیاه – یک خط تیره و عمودی روی شکم شما – ممکن است وجود داشته باشد.

هر شکم پس از زایمان متفاوت به نظر می‌رسد، درست مانند هر برآمدگی نوزادی که کمی متفاوت به نظر می‌رسد».

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-رشت | بهترین-متخصص-زنان-زایمان-نازایی-در-رشت

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-رشت | بهترین-متخصص-زنان-زایمان-نازایی-در-رشت

 

دلایل ناباروری چیست و آیا درمان دارد؟

برخی [افراد] در عرض چند ساعت پس از زایمان، شکم خود را به سرعت تخلیه می کنند، در حالی که برخی دیگر می بینند که معده آنها برای هفته ها و حتی ماه ها یا سال ها پس از تولد بیرون زده می ماند.

اما صرف نظر از اینکه شکم شما چگونه به نظر می رسد، به یاد داشته باشید که شکم شما کاملاً بیرون زده است. طبیعی – و عادی – و اینکه تجربه شما منحصر به شماست.”

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
چرا رسیدگی به ناباروری مهم است؟
نوشتهٔ بعدی
آیا داشتن پوست شل روی شکم پس از زایمان طبیعی است؟

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 78
  • 52
  • 2,106
  • 9,677
  • 157,979
  • فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
فهرست