5 مزیت اوزون تراپی

فواید اوزون تراپی

5 مزیت اوزون تراپی : اوزون درمانی یک موضوع بسیار محبوب در سراسر جامعه بیماری های مزمن بوده است. ازن مورد استفاده پزشکی ابزاری برای ضدعفونی کردن تجهیزات پزشکی بوده است و ممکن است برای چندین دهه به شرایط مختلف کمک کند.

همچنین برای جلوگیری از عفونت استفاده شده است. این به خودی خود عالی است، اما با گذشت زمان پزشکان و دانشمندان سلامت دریافتند که مخلوط کردن این گاز طبیعی که از درون زمین یافت می‌شود با اکسیژن، درمان‌هایی با فواید و قابلیت‌های شفابخش عمیق ایجاد می‌کند.

اوزون درمانی اکنون بیش از 150 سال است که توسط متخصصان بهداشت و پزشکی استفاده می شود و مزایای آن برای انواع مشکلات سلامتی از بیماری های خودایمنی گرفته تا بیماری های ویروسی نشان داده شده است.

محققان دریافته اند که ازن با تحریک طبیعی سیستم ایمنی بدن عمل می کند. طب رایج اغلب علائم بیماران را بهبود نمی بخشد یا آنها را بدتر نمی کند، و آنها را ملزم به مصرف داروهای تجویزی بیشتری برای مقابله با عوارض جانبی داروهای اصلی می کند. برای این افراد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که جایگزین طبیعی اوزون تراپی را امتحان کنند. اگر شما یکی از آن افراد هستید، ممکن است برای Pure Health، در کالیفرنیای جنوبی، کمک بیابید.

دکتر نگار غلامعلی پور ، متخصص زنان و زایمان رشت که از خدمات تخصصی خانم دکتر  فواید اوزون تراپی  ، زایمان طبیعی و سزارین، اعمال زیبایی ترمیمی زنان، لابیاپلاستی ، نازایی و بسیاری از تخصص های دیگر می باشد.

5 مزیت اوزون تراپی چیست؟

اوزون تراپی چیست و چگونه به من کمک می کند؟

ما دریافته‌ایم که ازن کاربرد پزشکی دارد تا با خیال راحت به انواع نگرانی‌های سلامتی کمک کند. این یک درمان عالی است که می تواند برای بیماری های مزمن مانند بیماری لایم، قرار گرفتن در معرض کپک، بیماری خود ایمنی و غیره استفاده شود. چیزی که در مورد آن نیز عالی است، این است که غیر تهاجمی، طبیعی و غیر سمی است! این گاز با استفاده از گاز اکسیژن عنصری بدون تغییر با شیب تخلیه الکتریکی شیشه کوارتز ایجاد شده است.

با خون خود شما مخلوط می شود و سپس با استفاده از لوله سیلیکونی درجه پزشکی (شبیه به تزریق IV) تحویل داده می شود. ازن به اکسیژن رسانی به بدن شما کمک می کند و از بهبودی بیشتر کمک می کند.
اوزون شکل بسیار واکنش پذیری از اکسیژن است که به جای دو مولکول از سه مولکول اکسیژن تشکیل شده است. از آنجایی که ساختار مولکولی ازن بسیار واکنش پذیر و ناپایدار است، با اکسید کردن و از بین بردن هر گونه ماده مضر یا جسم خارجی، واکنش درمانی در بدن ایجاد می کند. در نتیجه، اکسیژن در نهایت انرژی بیشتری برای بدن فراهم می کند!

ازن را می توان به چند روش مختلف تزریق و وارد بدن کرد:

مستقیماً در نقطه درد یا بیماری یا در خون، که به این اکسیژن در دسترس اجازه می دهد تا کار خود را انجام دهد. این دارو را می توان از طریق گوش، رکتوم، مثانه، عضلانی، اتوهمتراپی یا زیر جلدی تجویز کرد.

اکنون می دانیم که ازن چیست و چگونه به بدن ما تزریق می شود. در اینجا 10 مورد از بهترین فواید اوزون تراپی آورده شده است.

1. بهبود سیستم ایمنی

اوزون درمانی می تواند سیستم ایمنی بدن شما را برای مبارزه با عفونت بهبود بخشد. ازن می تواند سیستم ایمنی بدن شما را برای کاهش التهاب تقویت کند. بسیاری از افراد از شرایطی رنج می برند که به طور منظم باعث التهاب مناطقی از بدن می شود. نشانگرهای التهابی اغلب در خون افرادی که از آسم رنج می برند یافت می شود. التهاب می تواند منجر به عدم تعادل بین رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها در بدن شود که متخصصان سلامت از آن به عنوان استرس اکسیداتیو یاد می کنند. این نوع استرس با درد و ناراحتی همراه است.

افرادی که به طور منظم اوزون تراپی را دریافت می کنند، گزارش می دهند که التهاب کاهش یافته است که معمولاً ناشی از استرس اکسیداتیو است. اوزون درمانی التهاب را قابل کنترل نگه می دارد و شرایط التهابی مانند آرتریت و بیماری کرون را نیز تحت کنترل نگه می دارد.

وقتی از اوزون صحبت می شود، مردم تمایل دارند به زمین فکر کنند. در کمال تعجب بسیاری، این ماده همچنین یک آنتی اکسیدان قوی است. خواص آنتی اکسیدانی موجود در اوزون به التیام آسیب ناشی از التهاب مداوم کمک می کند. بهبودی بدن و DNA انسان خطر کلی عفونت یا بیماری را کاهش می دهد. در سال 2014 محققان به این نتیجه رسیدند که درمان مرتبط با ازن یک گزینه قانونی برای درمان التهاب است.

بسیاری از بیماری‌های التهابی مزمن و اختلالات مربوط به سیستم ایمنی می‌توانند به طور قابل توجهی از طریق اوزون درمانی بهبود یابند.

2. توانایی های ضد باکتری، ضد قارچی و ضد ویروسی

با گذشت زمان باکتری ها یاد گرفته اند و در برابر آنتی بیوتیک ها مقاومت می کنند. دانشمندان به طور مداوم به دنبال راه هایی برای پیشگیری و یافتن درمان های بهتر برای عفونت های قارچی، ویروسی و باکتریایی هستند.

مطالعات ادامه دار روی ازن نشان داد که آنها حاوی لایه ای از خواص کنترل عفونت هستند. اوزون درمانی تنها می تواند برخی از عفونت های حاد باکتریایی را برطرف کند. در مورد نیش کنه ازن عفونت را ظرف 48 ساعت درمان می کند.

عفونت های ویروسی مانند آنفولانزا هر ساله به ویژه در ماه دسامبر باعث آزار مردم می شود. خبر خوب، اوزون درمانی ممکن است به این عفونت ها نیز کمک کند.

3. می تواند آسیب بافت مغز را برگرداند

پس از سکته مغزی که مغز را از تامین اکسیژن محروم می کند. ناحیه ای از مغز که آسیب می بیند به عنوان نیم سایه شناخته می شود. بهترین اقدام برای کاهش آسیب، بازگرداندن اکسیژن در سریع ترین زمان ممکن است.

جالب اینجاست که مطالعه ای در سال 2012 نشان داد که ترکیبی از اکسیژن و گازهای ازن که به بافت مغز می رسد نه تنها آسیب بیشتر را متوقف می کند بلکه مغز را به حالت اولیه خود باز می گرداند.

4. کاهش خطر حملات قلبی مکرر

برای افرادی که از حملات قلبی رنج می برند، وقوع حمله قلبی برای بار دوم یا سوم غیر معمول نیست. شواهدی پیدا شده است که اوزون درمانی می تواند به طور قابل توجهی شانس تکرار حمله قلبی، ایجاد بافت مرده ناشی از کمبود اکسیژن یا ضربان قلب غیرطبیعی یا نامنظم را که به عنوان آریتمی پس از حمله قلبی نیز شناخته می شود، کاهش دهد.

هرچه اوزون تراپی سریعتر دریافت شود بهتر است. هنگامی که بیماران به سرعت درمان را دریافت می کنند و به طور مکرر دریافت می شود، خطر حمله قلبی مجدد را کاهش می دهند.

5. به سم زدایی بدن کمک می کند

مهم نیست که چقدر اقدامات احتیاطی انجام می دهیم، سموم اساساً اجتناب ناپذیر هستند. سموم می توانند اثرات نامطلوبی بر بدن انسان و نحوه عملکرد آن از توانایی آن در التیام خود تا مبارزه با عفونت داشته باشند.

همانطور که گفته شد، اقداماتی وجود دارد که می توانیم برای مقابله با سموم انجام دهیم. اولین راه، بهبود رژیم غذایی و تماشای آنچه در بدن خود می گذاریم است. راه دوم درمان منظم ازن است. ازن نشان داده است که متابولیسم را تسریع می کند و سلامت کلی را بهبود می بخشد.