خلاص شدن از شر تهوع در دوران بارداری!

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

خلاص شدن از شر تهوع در دوران بارداری!

کم شدن تهوع بارداری

نادیده گرفتن تهوع سه ماهه اول آسان نیست، اما پیدا کردن چیزی که ذهن شما را از آن دور کند ممکن است کمک کند. به عنوان مثال، کتاب بخوانید، پازل سودوکو انجام دهید یا کمی پیاده روی کنید.

حتی برخی افراد ادعا می کنند که ورزش حالت تهوع آنها را تسکین می دهد، بنابراین اگر احساس خوبی به شما می دهد، ورزش کنید. و البته، به بدن خود گوش دهید – اگر احساس خستگی یا بی قراری کردید، وقت آن رسیده است که دست از کار بکشید.

دکتر نگار غلامعلی پور بهترین و عالی ترین دکتری هستندکه  بهترین متخصص زنان و زایمان رشت هستند.

مهم نیست که چند بار این اتفاق می افتد، خرخر کردن در ملاء عام چیزی نیست که هرگز به آن عادت کنید. بنابراین برای اینکه وضعیت چسبنده را قابل تحمل کنید، بدون جوراب زدن کیف خود با چند مورد ضروری تهوع صبحگاهی، خانه را ترک نکنید.

 یک پیراهن تمیز و یک مسواک، خمیر دندان یا بطری دهان‌شویه بسته بندی کنید تا به شما کمک کند شاداب شوید. نعناع تنفس نیز یک حرکت هوشمندانه است.

همراه داشتن یک کیسه پلاستیکی (بارف) برای آنهایی که نمی توانند آن را تا لحظه های رسیدن به حمام نگه دارند، به علاوه یک میان وعده از کراکر یا چوب شور که می توانید هنگام شکم نوش جان کنید، ایده خوبی است. شروع به احساس پوچی یا ناراحتی می کند.

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت

1- مصرف دارو را در نظر بگیرید:

اگر در نگه داشتن چیزی مشکل دارید، وقت آن است که به پزشک مراجعه کنید. به گفته رابرت اطلس، M.D.، متخصص زنان و زایمان و رئیس بخش زنان و زایمان در مرکز پزشکی مرسی در بالتیمور، ترکیبی از ویتامین B6 و کمک خواب Unisom (دوکسیلامین سوکسینات) ثابت شده است که علائم تهوع صبحگاهی را کاهش می دهد. کم شدن تهوع بارداری

اگر این کار موثر نبود، ترکیبی از داروهای تجویزی قوی‌تر، مانند مسدودکننده‌های ریفلاکس اسید و ضد استفراغ نیز ممکن است باعث تسکین شود.

البته، قبل از مصرف هر دارویی، با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. برای بیماری شدید (به نام هایپر استفراغ گراویداروم)، ممکن است بخواهید داروهای تجویزی مانند Compazine (پروکلرپرازین)، مکلیزین، زوفران (آندانسترون)، رگلان (متوکلوپرامید) و فنرگان (پرومتازین) را بررسی کنید.

هنگامی که مجوز را دریافت کردید، نگران آسیب داروها به کودک خود نباشید – تسکین آنها برای هر دوی شما مفید خواهد بود. دکتر گرین‌فیلد می‌گوید: «مهم است که اجازه ندهید تهوع صبحگاهی به خاطر اجتناب از مصرف دارو به هر قیمتی زیاد شود، زیرا کم‌آبی، کمبود کالری و حالت گرسنگی واقعاً برای نوزاد ناسالم است».

بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت را می توانید از اینجا بشناسید.

2- به روی غیر معمول باز باشید

زنی با تانک سفید با حالت تهوع صبحگاهی که به توالت تکیه داده است.

گاهی اوقات عجیب‌ترین راه‌حل‌ها جواب می‌دهند، بنابراین به بدن خود توجه کنید و تاکتیک‌های تسکین تهوع صبحگاهی را دنبال کنید که باعث می‌شوند احساس بهتری داشته باشید – مهم نیست چقدر عجیب به نظر می‌رسند.

به عنوان مثال، بتسی استفنز، مادری از وست اورنج، نیوجرسی، خمیردندان باربی با طعم آدامس حباب دار را بیماری صبحگاهی خود «نجات بخش» می نامد. کم شدن تهوع بارداری

استیفنز می‌گوید: «طعم خمیردندان واقعی من را اول صبح از بین می‌برد، اما باربی این امکان را برای من فراهم کرد که دندان‌هایم را بدون خمیدن مسواک بزنم.»

مونیکا فلورویل، مادری از پورتو پرنس، هائیتی، می گوید که کوکاکولا – سرد یا گرم – تنها چیزی بود که او را از حالت تهوع خلاص کرد.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

3- از مچ بند طب فشاری استفاده کنید

مچ بندهای بیماری دریا را که در آن سفر دریایی کارائیب می زدید، به خاطر دارید؟ آنها را بیرون بیاورید و تسمه بزنید. مچ بندهای طب فشاری فشار سبکی را به نقطه ای که در داخل مچ دست قرار دارد و تصور می شود مربوط به حالت تهوع و استفراغ باشد، اعمال می کند – چه در اثر حرکت یا حالت تهوع صبحگاهی ایجاد شود. چه کسی می داند؟ ممکن است کمی احساس بهتری در شما ایجاد کند.

اگرچه دکتر اطلس هشدار می دهد که چنین درمان های جامع با نتایج متفاوتی آزمایش شده اند، اما برخی در آنها تسکین پیدا می کنند. جنیفر ریکرت، مادری از کلمبوس، نبراسکا، می‌گوید که باندهای طب فشاری به کاهش تهوع تمام روز او کمک کردند، اگرچه “آنها مچ دستم را درد می‌کردند… پس شاید این فقط ذهنم را از حالت تهوع دور می‌کرد.”

و از طرف دیگر، طبق گفته دکتر اطلس، طب فشاری و طب سوزنی هیچ خطری برای کودک شما ایجاد نمی کند، بنابراین فشار دهید و بیرون بیاورید.

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت

3- دراز کشیدن

گاهی اوقات بهترین راه حل ساده ترین است. سعی کنید دراز بکشید، چشمان خود را ببندید، چند نفس عمیق بکشید و فقط کمی استراحت کنید. بسیاری از مردم تأیید می کنند که خواب راهی عالی برای فرار از بیماری صبحگاهی است – و بدن شما به آن نیاز دارد!

اگر از قبل فرزندان خردسالی دارید، در صورت امکان، یک پرستار کودک (یا یکی از اعضای خانواده یا دوست خود) بیاورید تا بتوانید چرت و پرت های بسیار مورد نیاز را انجام دهید. آیا در گرفتن آن z ها مشکل دارید؟ سعی کنید از ماسک خواب استفاده کنید یا از یک عینک آفتابی تیره استفاده کنید تا نور روشن را مسدود کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
8 نکته برای مقابله با تهوع صبحگاهی در دوران بارداری چیست؟
نوشتهٔ بعدی
علائم اولیه بارداری چیست؟

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 489
  • 144
  • 3,499
  • 11,325
  • 159,395
  • فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
فهرست