لابیاپلاستی با لیزر چگونه است؟

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

لابیاپلاستی با لیزر چگونه است؟

لابیاپلاستی با لیزر

لیزر که معمولاً به عنوان لایه برداری مجدد واژینال شناخته می شود، می تواند به عنوان یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی لابیاپلاستی نیز استفاده شود.

با استفاده از لیزر CO2 یا Erbium، لابیاپلاستی لیزری به روشی مشابه لابیاپلاستی RF عمل می کند، پوست را گرم می کند تا باعث انقباض فیبرهای بافتی شود و باعث تشکیل کلاژن جدید برای بازیابی حالت ارتجاعی و منقبض و سفت شدن لابیاها بدون نیاز به برداشتن پوست شود. یا بافت

بهترین متخصص زنان و زایمان رشت – به عنوان یک روش ساده، لابیاپلاستی با لیزر را می توان در کمتر از یک ساعت بدون کمترین خطر عوارض انجام داد. قبل از اینکه بتوانید بهبود قابل توجهی را مشاهده کنید، چندین درمان مورد نیاز است.

در حالی که این روش نیازی به برش جراحی ندارد، زیرا حداقل تهاجمی است، بیماران هنوز باید یک هفته یا بیشتر اجازه دهند تا پوست قبل از از سرگیری فعالیت‌های معمول خود از جمله مقاربت جنسی بهبود یابد و بهبود یابد. در مقایسه با 6 تا 8 هفته مورد نیاز برای بهبودی کامل پس از عمل لابیاپلاستی معمولی، دوره نقاهت هنوز نسبتاً کوتاه است.

عفونت واژن

عفونت واژن

مانند لابیاپلاستی RF، نتایج درمان لابیاپلاستی با لیزر می تواند برای برخی از بیماران موثر باشد، اما ممکن است برای بیمارانی که از شلی بافت قابل توجه یا افتادگی لب رنج می برند، مناسب نباشد.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

کدام نوع لابیاپلاستی بهتر است؟

از آنجایی که شرایط و نیازهای هر بیمار متفاوت است، بهترین راه برای یافتن اینکه کدام نوع درمان لابیاپلاستی برای شما مناسب‌تر است، مشاوره با یک جراح زیبایی با تجربه است.

در کلینیک من، جراحان ما بیش از 35 سال تجربه جراحی زیبایی و پزشکی برای به اشتراک گذاشتن با شما دارند و ما را به یکی از با تجربه ترین کلینیک ها در استرالیا تبدیل می کند. ما محیطی محتاطانه و دلپذیر را فراهم می‌کنیم تا بتوانید گزینه‌های درمانی موجود را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام درمان لابیاپلاستی برای شما مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
درمان واژینوز باکتریال چیست؟
نوشتهٔ بعدی
انواع شایع عفونت واژن چیست؟

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 195
  • 71
  • 3,611
  • 14,036
  • 162,790
  • اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳
فهرست