چگونه از روغن مراقبت از پوست Bio-Oil استفاده کنیم؟

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

چگونه از روغن مراقبت از پوست Bio-Oil استفاده کنیم؟

روغن مراقبت از پوست

روغن مراقبت از پوست Bio-Oil باید با حرکات دایره ای روی جای زخم، دو بار در روز، حداقل به مدت 3 ماه ماساژ داده شود. روی اسکارهای جدید، روغن مراقبت از پوست Bio-Oil باید فقط پس از بهبود زخم استفاده شود و نباید روی پوست شکسته استفاده شود. نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.

آیا روغن مراقبت از پوست Bio-Oil روی اسکارهای کلوئیدی اثر می گذارد؟

روغن مراقبت از پوست Bio-Oil از نظر بالینی ثابت شده است که ظاهر بسیاری از انواع اسکارها را بهبود می بخشد، اما تأثیر آن بر اسکارهای کلوئیدی به دلیل ماهیت آنها می تواند محدود باشد. بر خلاف هر نوع دیگر اسکار، اسکارهای کلوئیدی ایجاد شده و فراتر از ناحیه اصلی آسیب پوست پخش می شوند. این می تواند جزئی یا بزرگ باشد. آنها با گذشت زمان به رشد خود ادامه می دهند و معمولاً پس از برداشتن عود می کنند. توصیه می شود که بیمار به متخصص پوست ارجاع داده شود، زیرا اغلب اسکارهای کلوئیدی نیاز به مداخله پزشکی دارند.

دکتر نگار غلامعلی پور  ، بهترین متخصص زنان و زایمان رشت  و بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت  می باشند که از لحاظ تجربه بهترین هستند.

توصیه شما برای استفاده از روغن مراقبت از پوست در بارداری چیست؟

روغن مراقبت از پوست Bio-Oil به بهبود ظاهر علائم کشش موجود در دوران بارداری، جهش‌های رشد نوجوانان یا دوره‌های افزایش وزن سریع کمک می‌کند. اگرچه روی ترک‌های جدیدتر مؤثرتر است، اما استرچ مارک‌های قدیمی‌تر نیز با استفاده منظم از روغن مراقبت از پوست Bio-Oil 2 بهبود می‌یابند.

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت

روغن مراقبت از پوست Bio-Oil مطابق با مقررات پارلمان اروپا و شورای محصولات آرایشی و بهداشتی مورد ارزیابی ایمنی قرار گرفته است. مشخصات سم شناسی، ساختار شیمیایی، سطح گنجاندن و سطح کل قرار گرفتن در معرض روزانه هر یک از مواد مورد استفاده ارزیابی شده و برای استفاده (از جمله برای استفاده توسط زنان باردار) بی خطر تلقی شده است.

با توجه به سطح ویتامین A موجود در روغن مراقبت از پوست Bio-Oil، آنقدر پایین است که آن را برای کودک متولد نشده بی ضرر کند. روغن مراقبت از پوست Bio-Oil با گنجاندن ویتامین A در سطح پایین، مزایای ویتامین A را بدون هیچ گونه خطر ایمنی برای زنان باردار فراهم می کند.

هر ماده ای که روی پوست اعمال شود تنها زمانی مضر است که در سطوح بالاتر از آستانه سم شناسی آن وجود داشته باشد. از آنجایی که پوست یک مانع قابل توجه برای نفوذ ایجاد می کند، تنها کسری از ویتامین A که به صورت موضعی استفاده می شود وارد بدن می شود. کمیته علمی ایمنی مصرف کننده کمیسیون اروپا (SCCS) ویتامین A و استرهای آن را در صورت استفاده به عنوان یک ماده آرایشی ارزیابی کرده است. نظر SCCS این است که استفاده از ویتامین A در لوسیون های بدن، تا حداکثر غلظت 0.05٪ معادل رتینول، بی خطر است. Bio-Oil حاوی ویتامین A در فرمولاسیون آن است که بسیار کمتر از حداکثر غلظت مجاز برای یک لوسیون بدن است.

چه مدت قبل از استفاده از روغن مراقبت از پوست بایو اویل، افراد شروع به دیدن نتایج خواهند کرد؟

بهترین متخصص زنان و زایمان رشت – توصیه می کنیم که روغن مراقبت از پوست Bio-Oil را دو بار در روز به مدت حداقل سه ماه استفاده کنید تا بهترین نتایج را مشاهده کنید. نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که انواع پوست متفاوت است و بنابراین نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. همچنین بستگی زیادی به شرایط پوستی دارد که برای آن از روغن مراقبت از پوست Bio-Oil استفاده می کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
مزایای کرایوتراپی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
آیا می توانید از روغن مراقبت از پوست Bio-Oil برای پوست صورت استفاده کنید؟

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 495
  • 144
  • 3,911
  • 14,336
  • 163,090
  • اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳
فهرست