جوان سازی لبه های واژن با تزریق چربی چیست؟

جوان سازی لبه های واژن با تزریق چربی

جوان سازی لبه های واژن با تزریق چربی چیست؟

جوان سازی واژن یک درمان زیبایی ناحیه تناسلی در زنان است که ممکن است به روشهای مختلف انجام شود. درمانها و جراحی هایی برای این منظور طراحی شده اند تا شکل زیباتر و جوانتر به واژن و اعتماد به نفس بیشتر به فرد بدهند.

در عمل زیبایی لبه های بزرگ یا بیرونی واژن، تلاش میشود به طول کلی لبه واژن سفت و پر بوده و انحنای مناسبی داشته باشد و با کانتور ملایم به بالای ران برسد. شکل ایده آل لبه های بیرونی واژن همانند بیشتر معیارهای دیگر زیبایی، بر اساس فرهنگ و منطقه محل زندگی ممکن است متفاوت باشد. برخی از زنان دوست دارند لبه های بیرونی واژن شان پر و گوشتی و سفت باشد در حالی که برخی دیگر ترجیح میدهند این بخش از ناحیه تناسلی کوچک باشد.

برای بزرگ کردن یا سفت تر کردن لبه های بیرونی واژن میتوان از تزریق چربی استفاده کرد. با تزریق چربی اندازه لبه های بیرونی بزرگتر شده و این ناحیه پرتر و جوانتر میشود و علائم پیری در آن از بین میرود.

برای دستیابی به نتیجه بهتر ممکن است عمل تزریق چربی به لبه های واژن همراه با روش زیبایی دیگری مانند کوچک کردن لبه های واژن انجام شود که در آن بافت شل و آویزان این ناحیه برداشته میشود و سپس چربی تزریق میشود تا پری و نرمی لبه های واژن به حد ایده آل برسد.

عمل تزریق چربی در واژن برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که میخواهند با تزریق چربی واژن خود را جوانتر کنند در دو دسته زیر قرار میگیرند:

  • کسانی که میخواهند ناحیه تناسلی شان انحنا و شکل جوانتر و جذابتری داشته باشد و لبه های بیرونی شان پرتر به نظر برسد.
  • زنانی که میخواهند شلی و آویزانی لبه های بیرونی واژن شان با تزریق چربی برطرف شود. این افراد ممکن است جراحی کوچک کردن لبه ها را نیز همزمان انجام بدهند.

برای این عمل زیبایی و جوان سازی واژن بهتر است:

سیگاری نباشید و یا اگر هستید، مدتی آن را کنار بگذارید.

تغییر وزن بعد از عمل نداشته باشید. بنابراین بهتر است ابتدا خود را به وزن ایده آل برسانید و سپس این عمل را انجام بدهید تا تغییر وزن زیادی را پس از جراحی تجربه نکنید.

اگر مشکلات زمینه ای دارید، موضوع را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد مناسب بودن این عمل برای شما تصمیم بگیرد.

کسانی که میخواهند با تزریق چربی، جوان سازی واژن انجام بدهند باید چربی کافی در بخش دیگری از بدن برای برداشت، داشته باشند. طی لیپوساکشن چربی اضافی از جای دیگر بدن برداشته میشود و پس از خالص سازی، به ناحیه تناسلی تزریق میشود.

توجه داشته باشید مقدار چربی مورد نیاز بستگی به شرایط شما دارد.


 

دکتر نگار غلامعلی پور متخص زنان زایمان و نازایی

دکتر نگار غلامعلی پور

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی 

آشنایی با خدمات خانم دکتر

دکتر نگار غلامعلی پور جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی می باشد. که با به کارگیری از جدیدترین روش ها و سابقه درخشانی که دارد، می تواند مشکلات مربوط به زنان و زایمان را تشخیص و مداوا نماید. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و یا به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
سوالات متداول عمل تنگ کردن واژن
نوشتهٔ بعدی
درمان دیابت بارداری

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 388
  • 162
  • 3,221
  • 10,983
  • 158,999
  • فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
فهرست