بهترین واکسن آنفولانزا برای زنان باردار

بهترین واکسن آنفولانزا برای زنان باردار

بهترین واکسن آنفولانزا برای زنان باردار

یکی از ویژگی های مهمی که برای واکسن های آنفولانزا می توان در نظر گرفت این است که تولید سال جاری باشد. زیرا ویروس آنفولانزا در گذر زمان تغییر می کند و هر سال، واکسنی برحسب جدیدترین نوع ویروس تولید می شود.

نکته دیگر این است که واکسن آنفولانزا باید مورد تایید سازمان بهداشت ایران باشد. در واقع واکسن ها باید از فیلتر بررسی های سازمان بهداشت در کشورمان گذر کنند تا از لحاظ نتیجه بخش بودن و توزیع مورد صلاحیت قرار گیرند. در واقع سازمان بهداشت بهترین مرجعی است که می توانیم با اعتماد به تایید آن نسبت به تزریق واکسن اقدام کنیم.

هزینه واکسن آنفولانزا چقدر است؟

یکی از سوالاتی که زنان مطرح می سازند این است که هزینه واکسن آنفولانزا چقدر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه واکسن آنفولانزا در هر سال، نسبت سال قبل با تغییراتی همراه است. از این رو نمی توان هزینه ثابتی را برای آن تعیین کرد.


 

دکتر نگار غلامعلی پور متخص زنان زایمان و نازایی

دکتر نگار غلامعلی پور

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی 

آشنایی با خدمات خانم دکتر

دکتر نگار غلامعلی پور جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی می باشد. که با به کارگیری از جدیدترین روش ها و سابقه درخشانی که دارد، می تواند مشکلات مربوط به زنان و زایمان را تشخیص و مداوا نماید. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و یا به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
تداخل حساسیت نسبت به تخم مرغ و واکسن آنفولانزا
نوشتهٔ بعدی
راهکارهای سفید کردن واژن

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 343
  • 206
  • 2,005
  • 11,962
  • 156,156
  • اسفند ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست