بارداری سالم با بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | جراح و متخصص نازایی رشت

بارداری سالم با بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت

بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

برای اینکه بفهمید برای بارداری سالم چقدر باید وزن اضافه کنید، پزشک وزن و قد شما را اندازه گیری می کند و شاخص توده بدنی شما را محاسبه می کند.

ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما ممکن است یک معاینه فیزیکی، از جمله معاینه پستان و معاینه لگن انجام دهد. بسته به مدت زمانی که از آخرین آزمایش پاپ شما گذشته است، ممکن است نیاز به تست پاپ داشته باشید. بسته به شرایط شما، ممکن است نیاز به معاینه قلب، ریه و تیروئید داشته باشید.

تست های آزمایشگاهی

در اولین ویزیت قبل از تولد، آزمایش خون ممکن است برای موارد زیر انجام شود:

گروه خونی خود را بررسی کنید. این شامل وضعیت Rh شما نیز می شود. فاکتور Rh یک صفت ارثی است که به پروتئین موجود در سطح گلبول های قرمز اشاره دارد. اگر Rh منفی و پدر فرزندتان Rh مثبت باشد، ممکن است بارداری شما به مراقبت ویژه نیاز داشته باشد.
هموگلوبین خود را اندازه گیری کنید. هموگلوبین یک پروتئین غنی از آهن است که در گلبول‌های قرمز یافت می‌شود و به سلول‌ها اجازه می‌دهد تا اکسیژن را از ریه‌ها به سایر قسمت‌های بدن منتقل کنند. هموگلوبین دی اکسید کربن را از سایر قسمت های بدن به ریه ها می برد تا بتوان آن را بازدم کرد. هموگلوبین پایین یا سطح پایین گلبول های قرمز خون نشانه کم خونی است. کم خونی می تواند باعث احساس خستگی شدید شود و ممکن است بر بارداری شما تأثیر بگذارد.

ایمنی در برابر برخی عفونت ها را بررسی کنید. این معمولاً شامل سرخجه و آبله مرغان (واریسلا) می شود – مگر اینکه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون یا مصونیت طبیعی در تاریخچه پزشکی شما ثبت شده باشد.
قرار گرفتن در معرض سایر عفونت ها را تشخیص دهید. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما آزمایش خون را برای تشخیص عفونت هایی مانند هپاتیت B، سیفلیس، سوزاک، کلامیدیا و HIV، ویروسی که باعث ایدز می شود، پیشنهاد می کند. نمونه ادرار نیز ممکن است برای علائم عفونت مثانه یا مجاری ادراری آزمایش شود.

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت 

دکتر نگار غلامعلی پور | بهترین متخصص زنان و زایمان رشت | بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت

آزمایشات برای نگرانی های جنینی

آزمایشات قبل از تولد می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سلامت کودک شما ارائه دهد. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما معمولاً انواع آزمایش های غربالگری ژنتیکی قبل از تولد را ارائه می دهد. آنها ممکن است شامل سونوگرافی یا آزمایش خون برای بررسی برخی مشکلات ژنتیکی جنین مانند سندرم داون باشند.

مسائل مربوط به سبک زندگی

ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما ممکن است در مورد اهمیت تغذیه و ویتامین های دوران بارداری صحبت کند. در مورد ورزش، رابطه جنسی، مراقبت از دندان، واکسیناسیون و سفر در دوران بارداری و همچنین سایر مسائل مربوط به سبک زندگی سوال کنید. همچنین ممکن است در مورد محیط کار و استفاده از داروها در دوران بارداری صحبت کنید. اگر سیگار می‌کشید، از ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود بخواهید تا پیشنهاداتی برای ترک سیگار به شما بدهد.

دکتر نگار غلامعلی پور  ، جراح و متخصص نازایی رشت  و بهترین متخصص زنان،زایمان و نازایی رشت  می باشند که از لحاظ تجربه بهترین هستند.

دکتر نگار غلامعلی پور  ، جراح و متخصص نازایی رشت و  می باشند که از لحاظ تجربه بهترین هستند.

در صورت داشتن هرگونه سوالی یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور همین جا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوشتهٔ پیشین
گزینه های ناباروری با موفقیت بالا چیست؟
نوشتهٔ بعدی
ناراحتی های بارداری چیست؟

صفحه اینستاگرام دکتر نگار غلامعلی پور

اطلاعات تماس:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، روبروی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، خیابان میخک، کوچه دوم پلاک ۲۰، طبقه ی ۴ واحد۷
01332118459 09103224904

آمار بازدید سایت

  • 246
  • 109
  • 3,625
  • 12,777
  • 160,980
  • فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
فهرست